Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-12 20:53:35
On 2016-04-26 20:52, news reader wrote:
> ten buna ziauriu nesamoniu su here, pvz siulo sukti i desine kai
> tiksliai zinau, kad dar 50km reikia vaziuoti tiesiai, o ir kelio i
> dezine nera absoliuciai jokio. Tiesiog pjauna gryba.

50 km į dešinę tai dar nieko, mus Sygic Sardinijoje, vietoje prekybos
centro iš POI db, nuvedė į kažkokį prostitučių rajoną :] Ko tik
neprisižiūrėjom :) Viena juodukė, matyt, labai darbšti pasitaikė, tai
kad tuščiai negaišt laiko triusikų movinėjimams tarp klientų, stovėjo
iškart be jų :)) Tai man su draugu labai patiko šita Sygic klaida, ko
negalėčiau pasakyti apie mūsų žmonas :]