Tema: Re: Android navigacija
Autorius: ManXP
Data: 2016-04-25 10:44:35
Naudoju Maps.me, patinka labai.

Sygic gerai, bet neveikia, jeigu telefone nera Google Play, todel man
netinka. Bandziau Osmand, bet interfeisas tai... Dar nepatiko, kad negalima
ieskot pagal pavadinimus, pvz "viesbutis XXX" ar pan, kai Maps.me ta
leidzia. Ir siaip buvo labai sunku su Osmand rast kelias gatves mazuose
miesteliuose, todel teko atsisakyt.

"Mantulis"  wrote in message news:nfi8do$jhn$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,

Kas pasaulyje graziausias siuo metu? :)

IGo keli metai atgal man geriausiai tikdavo, kas dabar patikrinta - EU
(PL/SK/CZ/DE/LT)?
Ar tom tom / Sygic tie patys maps eina?

Siuo metu naudoju Google maps dazniausiai / Waze, bet ilgose kelionese
duomenu norisi pataupyt.

Here maps - Nemokamas, bet nelabai patikimas pasirode keliose salyse.
TomTom - 20 EUR/metams.
Sygic  - 20 EUR/ Visam laikui EU.
         30 EUR pasaulis visam laikui
IGo / Primo - tas pats Sygic?
Navigon (garmin) -60EUR.  (yra DE cheat per amazon kazkas jau postino)

http://www.mantulis.lt