Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-05-20 01:11:51
On Fri, 20 May 2016 00:41:32 +0300, Bronco wrote:

> Pats bandyk, nėra man ką veikt. Jei tiki, jog EULA = šventas raštas, o
> navigacijas gaminantys gamintojai yra visada teisūs dievo pranašai, tai
> tikėk toliau. O su tikėjimu nepakovosi ir tikinčiam nieko neįrodysi.

Kazkokie istisi ekstremumai pas tamsta :)

As ka tenorejau pasakyt, kad niekas neuztikrina, kad zemelapiai yra
tikslus vertinant visais teoriskai imanomais kriterijais. Visokie EULA ir
kiti rasytiniai dokumentai realiai sako priesingai.

Todel jei navigacija tave nuvede ne paciu tavo nuomone kieciausiu
marsrutu, tai dar nera priezastis teigti, kad "apgavo" ir del to galima
reikalaut pinigu atgal. Tik tiek.

--
kthxbai.