Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-17 19:49:02
On 2016-05-17 15:07, Tomas wrote:
> Na jei vairuotojas į lėktuvą renkasi važiuoti vietiniais kaimo keliukais
> tada tikrai nei navigacija, nei žemėlapiai nepadės.

Tai ar skaitei ką rašiau? Nepanašu. Fast režimas buvo nustatytas ir
vizualiai viskas gerai atrodė GPS žemėlapyje, t.y. jog veda šiek tiek
tolimesniu keliu, bet greitesniu. Kas pradžioje taip ir buvo, iškart
nuvedė prie greitkelio ir atrodė jog viskas bus ok iki kelionės
finalinio taško, juk į oro uostą važiavom, o ne pas bobutę į kaimą...

O šiaip, gali galvoti, jog visi aplinkui kvaili, tik tu vienas protingas
ir pats pats apdairiausias, bet pakliūtum tais pačiais metais, į tą
pačią vietovę, su tuo pačiu navigatoriumi, ir važiuotum per tuos pačius
šūdus, ir niekur nedingtum. Nes kairėje kalnas, dešinėje kalnas, ir
važiuotum dantis sukandęs, nes nusukt variantų vis tiek nėra, o laikas
bėga ir lėktuvas nelauks.

p.s. jei kas galvoja, jog tas nuotykis su gps mane labai nuliūdino, tai
nieko panašaus. Jei ne jis, tai būtume šito nuotykio nepatyrę ir tų
Sicilijos regionų nepamatę :) O stresas yra kelionių dažnas palydovas,
svarbu, jog viskas gerai baigėsi ir įspūdžių labai linksmų suteikė :)

Dabar kai prisimenam tą kelionę, tai būtent tas paskutinis maršbrasokas
120 km/h greičiu per šūdus ir kelia daugiausiai teigiamų emocijų :)
Prisiminę, žvengiam iki šiol :) Ir Sardinijoje analogiškai, dėl GPS
klaidos gavosi labai linksmas nuotykis :)