Tema: Re: Android navigacija
Autorius: amenox
Data: 2016-05-23 18:31:03
Aš šiaip gaminu žemėlapius, tai mano darbas. Tai ką siūlai elementarus
pirkėjo apipisimas, eula čia išvis ne prie ko. Čia panašiai kaip jėzaus
akmenis pardavinėt, kaip ir durnių galima rast, kaip ir teisiškai galima
gražiai parašyt ale bet pats supranti... Jei tik taip navigacijos verslą
įsivaizduoji tai tada nzn, nepakeliui mums. :) Ieškok partnerių kur Kinijoj,
ten galima prasukt panašų bizniuką, ten iškarto ir "geležus" padarys arba
per kokį kickstarterį.