Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-17 07:59:28
Vis tik turėti popierinį kelių žemėlapį nėra blogai.

On 2016-05-16 16:07, Ged wrote:

> Beto dar galima zenklus ziuret, bet cia jau reikes galva isijungt..
>
> Bet tai neee - juk paprasciau apkaltint navigacija.

Labai gudras prie koNpo sėdėdamas kitus mokyt. Reikėjo pačiam į tą
situaciją pakliūt be jokio interneto kišenėje ir jokių komunikacijos su
aplinkiniais galimybės, tada pažiūrėčiau kaip tu "kelią pasitikrintum" :)

Namie sėdėdamas ir aš pasitikrinu viską, bet kelionėse pasitaiko, jog
reikia važiuot kažkur skubiai iš taško A į tašką B, ir belieka tik
pasitikėti navigacija, jog įjungus FAST režimą ji tavęs neves per
pelkes, šūdus ir kaimiečių kiemus. Nes kai pamatai, jog pipec, jau
keisti maršruto nebegali ir lieka tik viltis, jog navigacija tave vis
tiek kažkaip išves į tikslą. Beje, taip gavosi ir mano istorijos
pabaigoje, na tik labai kvailai vedė ir vos spėjom į lėktuvą.