Tema: Re: Android navigacija
Autorius: bat0nas
Data: 2016-05-16 08:05:23
Bet realiai.. su visom navigacijom tas pats.
Tiesiog pasitikrini parinktą maršrutą ir tiek, prieš važiuojant.

"Mindaugas"  wrote in message news:nh3noh$glv$1@trimpas.omnitel.net...

Panasiu kuriozu ir man buvo su sygic, tik sicilijoje.
Mane sicilijoje sygic'as per siltnamiu ukius kažkur navigavo, tai 30 km po
kažkokio "kolukio" siltnamiu laukus klaidžiojome, bet nuvaziavome kur
reikia.
Dar geriau buvo, kai i supermarketa pasiule vaziuoti per kažkokius
"kolektyvinius sodus", kuriu vartai pries pat nosi užsidarė...

On 2016-04-26 20:52, news reader wrote:
> ten buna ziauriu nesamoniu su here, pvz siulo sukti i desine kai
> tiksliai zinau, kad dar 50km reikia vaziuoti tiesiai, o ir kelio i
> dezine nera absoliuciai jokio. Tiesiog pjauna gryba.

50 km į dešinę tai dar nieko, mus Sygic Sardinijoje, vietoje prekybos
centro iš POI db, nuvedė į kažkokį prostitučių rajoną :] Ko tik
neprisižiūrėjom :) Viena juodukė, matyt, labai darbšti pasitaikė, tai
kad tuščiai negaišt laiko triusikų movinėjimams tarp klientų, stovėjo
iškart be jų :)) Tai man su draugu labai patiko šita Sygic klaida, ko
negalėčiau pasakyti apie mūsų žmonas :]