Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-05-20 09:52:33
Jau nekalbant apie dabar pagal CK galiojanti atsakomybes apskirstyma tarp
gamintojo ir pardavejo. Senukus į teisma del neteisingu Naviteq zemelapio,
kuris suksi ant USA imones hardwaro, pagaminto Kinijoje? As kokius 5 eurus
prie ieskinio surasymo prisimesciau, jei leistu paziureti ir duotu popcorno.

"amenox"  wrote in message news:nhm8ca$f8t$1@trimpas.omnitel.net...

Man nėr ko bandyt, aš naudojuos navigacijom ir žinau kad reikia būt viskam
pasiruošiusiam. navigacijai suklydus man nė karto net minties nekilo paduot
už tai gamintoją į teismą. Pirkėjas visada pasirenka geriausią nubalsuodamas
pinigais, jokia EULA produktą geresniu ar blogesniu nepadaro, tiesiog skirta
nuo va tokių teismų mėgėjų. Jei nori būtinai kad tau padengtų nuostolius tai
ok, jokių problemų, draudimo dar niekas neatšaukė. Čia tas atvejis kai "jei
nedirba galva, dirba piniginė". :) Manau dar gali tartis su gamintoju kad
eulą tau reikiamą padarytų, manau irgi galima, bet neišsimokėsi. :)