Tema: Re: Android navigacija
Autorius: amenox
Data: 2016-05-23 08:49:16
Gali pardavinėt, primetu kaip reklamuosi - "Parduodu navigaciją, gražioje
dėžutėje, kiekvienas maršrutas bus jums iššūkis!" :) Visų pirma turi padaryt
kažką veikiančio, kad priverstum klientą tai nusipirkti, vien su eula pavyks
apipisti gal tik pirmą, kiti pasiųs tave pats žinai kur. :) Tokių beje
"advanced navigacijų" pilna kokioj alibaboj.