Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Ged
Data: 2016-05-16 16:07:25
O kai paraso delfis kad amerikone ivaziavo i ezera kaip navigacija
siule, tai visi juokiames nes kokia ji durne.
O patys vaziuojam aklai pagal navigacija sudkelius ir dar stebimes kai
kas sako kad reikia pasitikrinti pries vaziuojant...
Navigacija skaiciuoja:
1. kaip pasirinkta: greiciausias, ekonomiskiausias, trumpiausias,
vaizdingiausias, neitraukiant mokamu keliu ir t.t. Ka pasirinkai kai
marsruta sudarinejai?
2. kiekvienas kelias turi prioriteta: greitkelis turi prioriteta pries
salia einanti koki rajonini kelia. ir kai skaiciuoja tai atsizvelgia
kuris greiciau, arciau. Greitkelis gali but nearciau ir negreiciau -
skirtumas 1 minute bet ims kuri ir kuris geriau?
3. normali navigacija siulo alternatyvius marsrutus. Kodel
nepasiziurejus ir nepatikrinus ar nera alternatyvos sunkeliui ir
skirtumas 10 min?
4. Nu ir aisku zemelapiu klaidos kai kox greitkelio ruozas yra pazymetas
remontas ir siuloma varyti sunkeliu.

Beto dar galima zenklus ziuret, bet cia jau reikes galva isijungt..

Bet tai neee - juk paprasciau apkaltint navigacija.

/Ged