Tema: Re: Android navigacija
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-05-09 16:40:38
nors esu salininkas telefonines navigacijos vazinejant Lietuvoje, bet
uzsieniams manau rinkciausi dedikuota automobiline navigacija. O
telefonine butu kaip atsarginis variantas. Jei pirkti naudota, tai
islaidos nebus dideles. O prekinis zenklas, tai cia jau kiekvienam pagal
skoni. As imciau Garmin. Jei pabusi piratas, tai naujausius zemelapisu
susidesi for free. Tiesa snekant, nusipirkus greiciausiai turesi
naujausius maps'us, nes paprastai tuo pasirupina pardavejai.