Tema: Re: Android navigacija
Autorius: amenox
Data: 2016-05-28 12:02:08
Galima kokį linką? Nes pvz. Garmin tik pora modelių turi sim ir tai spec.
devaisai trackingui, o visi kiti tracklogą laiko pas save. O maršrutui
patikslinti turi trafficTrend, kas iš esmės fignia, nes analizuoja prietaiso
judėjimą ir patikslina lokaliai prietaise. Pūst tracklogus ir pagal juos
gamint maršrutus debesuose yra sux ir netikslu, jei reikia nukrypti nuo
bandos maršruto, čia jau gaunasi kad bandoma atspėti kur nori važiuoti
vartotojas, užuot paprastai paskaičiuoti pagal kelių tinklą ir eismo
apribojimus. Nesnorėčiau naudotis navigacija kuri bando atspėti kur man
važiuot. :)