Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Ged
Data: 2016-05-17 09:41:01
o tai be gps ir be interneto neimanoma jau niekur nuvaziuot, ta prasme
aklas kaciukas cypi ir sukies ratais?

nu zinoma buna visokiu situaciju.
Bet pasitiket aklai navigacija tai jau visiskas optimizmas.

as kur nors vaziuodamas pasiimu planseta be gps bet su sukrautu salies
zemelapiu, ir visada pries vaziuodamas ziuriu bent jau kaip tas kelias
turi atrodyti, kokie punktai, miestai, POI yra pakeliui ir nereikia
interneto.
Ta prasme navigacija savo ruoztu bet jau orientuotis i kuria puse
vaziuot ir kokie keliai numatomi tai reikia zinot.

amerikoj labai matosi navigacijos kvailumas, nes ten daug lygiagreciu
keliu ir visada siulo highway su auksciausiu prioritetu, tai iseina kad
vietoj to kad vaziuot normaliai teisiai , reikia isvaziuot i greitkeli,
pavaziuot juo, issukt ir grizt atgal i buvusi keliuka.

O dar jeigu gps neveikia del ivairiausiu priezasciu tada sustot ir paveluot?

/Ged