Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Kesha
Data: 2016-05-18 09:54:16

> Tai būtent, kad net labai apdairiai besielgdamas vis tiek turi puikius šansus
> būti kada nors suklaidintas.
>
> Aš irgi prieš rimtesnes keliones ir žemėlapius, ale "popierinius",
> atsisiunčiu ir google earth patyrinėju maršrutą ir porą skirtingų navigacinių
> programų su skirtingais žemėlapiais turiu. Bet kelionė yra kelionė, o jose
> pasitaiko daug ir ekspromto, kurio paprasčiausiai negali numatyti iš anksto,
> kaip čia ne kurie gudručiai aiškina. Todėl tenka pasikliaut GPS'u ir
> tikslintis kelią tik tuo atveju, jei jau realiai matai, kad kažkur tave
> [...]

Prisiminiau, per žioplumą ir navigaciją teko pamatyti FIFA pasaulio
taurę, kai ją vežiojo ant furos platformos stiklinėje dėžėje :)
Nepataikiau užsiplepėjęs į reikiamą juostą Belgrade ir teko varyti per
patį miestą, taip kaip navigacija poto liepė ir "užsirovėme" ant
taurės, tai va mačiau ją gal max iš 5 metrų atstumo :)