Tema: Re: Android navigacija
Autorius: amenox
Data: 2016-05-19 21:32:08
Vat man įdomu, kai dar nebuvo navigacijų ar kas nors padavė į teismą
popierinių žemėlapių gamintoją? :) Tavo išvardinta situacija nelabai,
navigatorius tik sumodeliuoja maršrutą, ar juo vadovautis sprendimą priima
vairuotuojas. Pvz. dabartinės navigacijos turi ir trafiko informaciją, taigi
važiuojant dėl kažkokių ryšio ar dar bėdų jos neperduoda informacijos apie
kamštį priekyje. Kas kaltas? Provaideris kuris teikia trafiko info?
Navigacijos gamintojas? Žemėlapių duomenų tiekėjas? Va taip vat. Visada reik
žinot kad navigacija viso labo pagalbinė priemonė, kaip ir šokėjo kiaušiai.
;) Bandyt teisme pritempt prie to kad "navigacija tiksliai neatspėjo kaip ir
kur man važiuot", na nežinau. Ir dar, jei tavo sutuacijoj nebuvo kelio
ženklų, tai tada iš kur apie tą tarpeklį sužinos žemėlapių gamintojas?
Bandyk dar. :)