Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-05-19 11:11:06
<į Hannoverį pagal saule orentavausi> na čia jau taip sakant tai bent.
Aš kažkada iš Talino grįžtant (jokių žemėlapių ir gps neturėjau),
pagalvojau, na..ui tą Ryga apvažiuoti, davai tiesiai per miestą, įdomiau. Nu
tai kai klimpau, tai išvažiavimą irgi tik pagal saulę radau, nes aišku, kad
į pietus tiesiai reikia važiuoti. Gerai, kad nedebesuota diena pasitaikė.

"Vytook's"  wrote in message news:nhh4ha$8fa$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va, matai, kaip ne suk, liūdnas gyvenimas būtų be navigacijos ;)
Aš tai dar sovietinių laikų pabaigoje išvažiavęs pirmą kartą į Hannoverį
pagal saule orentavausi. Žinai, ne pavedė ;)..
Karoče, svarbu žinoti krypį :)
Perfrazuosiu kažkeno pasakymą: - gyvenimas arba nuotikis arba levas dalykas