Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-23 13:38:53
On 2016-05-23 08:49, amenox wrote:
> Visų pirma turi padaryt kažką veikiančio, kad priverstum klientą tai
> nusipirkti, vien su eula pavyks apipisti gal tik pirmą, kiti pasiųs tave
> pats žinai kur. :) Tokių beje "advanced navigacijų" pilna kokioj alibaboj.

O tai kam gamint smarkiai gerai veikiančius? Juk, EULA "nuima visą
atsakomybę"! Pagaminsiu porą desetkų ar šimtų vnt., staigiai parduosiu
"už gerą kainą" ir psio, daugiau negaminsiu, o eisiu navaro su
"kolegomis" pragert :)

Mano supratimu, čia būtų grynų gryniausia afera, prisidengiant EULA.
Bausti negalima pasigailėti! Kur dedam kablelį? :)