Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-03 23:21:29
Chamiškai įsikišiu: manyč, kad ne atsisako, o tiesiog nemato prasmės, neskaito, jog yra pagrindo
grynai žmogaus proto sukonstruotas abstrakcijas velti į diskusiją. Realybėj nėra kažko daugiau/
globaliau už visuomenę. Tai yra proto, išmastymo produktas, o ne realus žaidėjas. Veikia
ekonomika, ekonomikoje veikia visuomenės, dalis visuomenių sąveikauja, dalis uždaros. Veikia
žmogus, žmonių grupės su savo norais, instinktais, siekimais, poreikiais. Visa kita - religija.
O jai šioje tematikoje kaip ir nevieta (jei žmonijai priskiriam kažikokią misiją, tikslą, paskirtį
- tai jau religija, "ne religijos" požiūriu žmogus, žmonija - tiesiog biologinės būtybės kaip ir
visokie žvėreliai, gyvunėliai, nuo kitų besiskiriantys savo protu ir sugebėjimais).
P.S.: kodėl tik ekonomika - ba tik ekonominė veikla bendrauja su resursais beigi kitais
ekologijos niuansais.