Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: RaR
Data: 2011-10-03 10:53:50
Tai kad piktiniesi žmonėmis, lyg jie būtų kažkokie demonai. Žmogus visų
pirma yra biologinė būtybė, kaip ir visi, jie atsirado ir išplito dėl
to, kad galėjo sėkmingai pasidauginti, atsikovoti sau išteklių iš kitų
rūšių, galiausiai įsisavinti vis naujas nišas, kurių iki šiol nesugebėjo
nė viena kita rūšis. Priedo, jie jau pradeda numatyti įvairių išteklių
ribotumą ir bando kontroliuoti jų naudojimą. Priedo, kai kurių
visuomenių, netrūkstančių išteklių, gausėjimas netgi sustojo.

Tad ko čia taip putotis, ar traukia kas iš tavo burnos duonos kąsnį, ar
atiminėja iš tavęs žaislus? O tu - "nebeduoti maisto tiems, kuriems
trūksta", "priverstinai sterilizuoti juos" ir pan. Taip iš šalies
pažiūrėjus esate tikrai isteriška ir agresyvi asmenybė.