Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-30 23:24:49
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:j656qf$hul$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> kai vėjelis pūsdavo nuo chemijos kombinato..., o ir namų sienos taip idomiai blukdavo/trupėdavo. Vilniuj oro suprastėjimo irgi nejaučiu (na nevažinėju aš piko valandomis, taigis nekiurksau valandikę-kitą nosį įbedes į priešais važiuojančio
> duslintuvą). O vat vėžių daba Lietuvoj pilna, o buvo beišnykstą, o ir gandrų pulkai stebimi važinėjant net autostrada,
> o buvo raudonojoj knygoj, vaikystėj gandrą pamatyt - įvykis, o jau kad kelis vienoj vietoj - išvis fantastika. Taip kad...

Jūs visiškai teisus (apart gandrų, bet matyt man daugiau teko gamtos vaikystėj), bet tarša mieste dėl autotransporto dabar blogesnė nei sovietico laikais, ir miestas nėra svetinga aplinka tam, kuris neturi filtravimo sistemos. Kai kur net ir pėsčiom vaikščioti klaiku, kur ten dviratis ir dar su fizinio krūvio sutankintu kvėpavimu.

> Pasilik savo religinius/propagandinius šūkius sau, man tik analizė idomi ;) O analizė visai kertasi ssu tavo postulatais.

Tai paneik su savo analizės argumentais mano "šūkius" :-)

> Toli nevaikštant: Lietuvoj žalieji blokavo Kruonio pabaigimą - akivaizdus nusikaltimas Lietuvos tautai bei Lietuvos gamtai.

Tautai - taip. O gamtai kur nusikaltimas?

> Čia tik vienas iš..., kaip jau minėjau - gerais norais kelias į pragarą... Grąžūs šūkiai paprastai išvirsta priešingybe.
> Komunistų šūkiai, jei neanalizuot, irgi grąžūs, o vat darbai - kruvini, toli iki jų Hitleriui. BBD aš ant visų grąžių šūkių,
> o ir į kiekvieną, vertinantį gryną idėja (šūkį) labiau už gyvybes bei realybę, bevelyčiau žvelgt per optinį...

p. Alvidon - nuoširdžiai - nuobodu :-OOO. Žinome seniai, nėra apie ką ginčytis, nieko naujo pridėti neturime ką, pamoka išmokta, ją reikia perteikti, bet ne ja gyventi.