Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-30 22:07:39
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:j653p7$ffd$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiauliuose, siekdami „pagerinti“ oro kokybę (tiksliau norėdami išspręsti
> problemą — pas mus problemų nėra, viskas taršos normų ribose), važinėjo
> aplink oro kokybės matavimo stotelę ir tame kvartale laistė šaligatvius
> vandeniu...
> Ar gi ne ironiška...?

Manęs nedomina valdininkų "sprendimai" ar veiklos imitacija. Mane domina mano paties ir kitų, kaip atskirų individų, ir viliantis - sąmoningų - piliečių elgesys, sugebėjimas atsakyti už tą elgesį ir gilinimasis tiek į elgesį, tiek ir į jo pasėkmes.

> Šiaip jau lokalioji oro tarša yra kur kas kompleksiškesnė, nei tik
> automobilių išmetamosios dujos. Kietosios dalelės, aerozoliai ir šiaip
> yra miestų vizitinė kortelė.

Nesiginčiju. Bet mano atveju, su dviračiu problema - transporto oro tarša. Lokalinė. Asmeninė. Labai konkreti.

> Žinoma, tam pasitarnauja industrija, tačiau
> taip pat didelė problema — nevalytos gatvės, dideli transporto srautai
> (net ir prius'ai kelia dulkes...).

Nesiginčiju. Bet bent jau mano matyti priusai nesiparkuoja ant pievelių ir nevažinėja į/iš statybų.