Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-10-02 23:21:27
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j66kb5$9ie$1@trimpas.omnitel.net...
> Sutinku. Todėl geriau energiją nukreipti į pozityvią veiklą - naujų
> technologijų kūrimą, žmonių švietimą ir pan. Vien piktinimasis bloga
> žmonių prigimtimi, visokių sąmokslo teorijų kūrimas ir jų propagavimas
> nieko gero neduos.

Aš žmonių bloga prigimtimi nesiskundžiu. Apskritai, mano nuomone, nėra tokių kategorijų, kaip "gera" arba "bloga". Yra tik pageidaujamos pasėkmės ir nepageidaujamos. Tai jeigu sumarizuojant mūsų eilinę diskusiją, aš pabandyčiau įvardinti sekančiai:

Jeigu žmogaus smegeninė nesugeba atskirti kai kurių lengvų optinių iliuzijų, kodėl daroma tikėtinai klaidinga prielaida, kad naujos technologijos, pozityvus mąstymas ar dar kas nors nors išspręs problemą, kaip neštampuoti žmonių iš senai supuvusių ir suanglėjusių augalų, tikintis, kad pastarieji nekartos ciklo, kai vis dėl tos problemos kertinė priežastis yra aiški kiekvienam biologui (ir rodosi ir vidurinės absolventui) ir užsivadina "daugiau maisto"="daugiau padarų"?