Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-28 22:15:47
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:j5tc10$sag$1@trimpas.omnitel.net...
> Jau kelis dešimtmečius matosi fotosintezės alternatyva: išsivysčiusios visuomenės nustoja daugintis :)

Čia grįžtumėm prie mano ir RaR diskusijos, ar tokios visuomenės prie dabartinės sistemos yra izoliuotos ar ne. Jei tipo izoliuotos - sprendimas. Bet jeigu jos nėra izoliuotos ir jų nemažada dalimi išsivystymas remiasi į tai, kad kažkas privalo būti neišsivystęs ir to kažko ekonomika turi būti paremta sena gera paradigma nuo Homo Sapiens Sapiens eros pradžios "endless supply of cheap labour-force" - vadinasi tai ne sprendimas.

Maždaug - ar gali tarkim koks Lichtenšteinas, ar kad ir ta pati Norvegija turėti visiškai elektrinius automobilius (tipo Prius ar pan.) ir 0'linę CO2 iš transporto emisiją? Be abejo kad gali! Tik kažkur to CO2 bus išmesta ir už Lichtenšteiną/Norvegiją, kažkur bus kasamas nikelis ir manganas atviruoju būdu ir aplinka bus užteršta sunkiaisiais metalais ir t.t. ir t.p. Būtent todėl tokios schemos, kaip CO2-acounting'as veikia per visą tiekimo grandinę, iki smėlio grūdelio ir nesvarbu kur tas ryšys nuves., įskaitant ir pačius skaičiavimo kaštus, visas kilpas. Ir turbūt nereta grandinėlė nuves iki "neišsivysčiusios visuomenės".