Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-30 17:40:54
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:j64iog$tpm$1@trimpas.omnitel.net...

> MKN, tai toli gražu nuo tiesos.

O argumentai ? Aš gi plačiai išdėsčiau savo MKN ;)

> Manau, kad ne. CO2 tik linksniuojamas pavyzdys. Problema yra tarša apskritai. Jokio skirtumo, ar dyzelio, ar sunkiųjų metalų ar medicininių atliekų.

> Klausimas nevalidus. Prius ir CO2 ir kuro sąnaudos ir konstrukcija yra labai orientuota į minimalią lokalią taršą ir ekonomiją. Ar taip yra ir visoje Prius surinkimo grandinėje, galvos neguldau. Faktas tik vienas - nemačiau dar Prius'o, iš kurio eitų juodi/mėlyni/balti dūmai.

O tai tu rimtai manai, kad aš čia konkrečiai tik apie Prius ? ;) Šiais laikais labai madinga (nu tobiš komerciškai
pasiteisina) visokie lipdukai tipo "ekologiška, green, be GMO, atgal prie arklo..."

> Tu mieste pakvėpuok oru ir nuvažiuok kokį 30 km. į provinciją. Tada nekils klausimų.

CO2 beje bekvapis... Ko pasėkoj (kaip  ir Prius atveju) tavo pozicijoj teįžvelgiu arba reklamos auką
arba elementarų norą išsiskirti (teįžvelgiu - nereiškia "manau jog tik tai").

> Tai tik interpretacija.

Tik interpretacija yra politanų triukšmelis, o CO2 kiekis vandenyne bei jo kaita - faktai.