Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-30 21:11:58
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:j61pl1$isb$1@trimpas.omnitel.net...
> Jep. Aš irgi visai neišmanau šios srities. Tiesiog kažkaip norisi įnešt
> pusiausvyros. Bo kiek matau, tai apie CO2 (žmonių veiklos pasekmėj)
> grėsmę daugiausia rėkauja politikai (ir dar dažniausiai po pralaimėtų
> rinkimų :)). O mokslininkai šios srities nelinkę vienareikšmiškai
> palaikyt kažkokios vienos pozicijos.

Supranti, čia klausimas kaip ir su Gizos Piramidėms - nesvarbu, ką jos reiškia politikams, nesvarbu ką reiškia mokslininkams. Svarbu, ką jos reiškia tau.

Įnešti pusiausvyros nereikia, nebent tu ją nori įnešti sau. Aš asmeniškai niekados negirdėjau nieko apie CO2 iš politikų. Na gal girdėjau, kad tą arkliuką naudojo Alas Goras, bet tai man nieko nereiškia.

Mokslininkai ir negali palaikyti vienos pozicijos, nes eksperimentas yra globalus, sisteminis. Nėra antros Žemės, kurios eksperimentinius parametrus keičiant, būtų galima patikrinti teorijas.