Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-30 22:03:03
Vasaris rašė:

> analitikas". Mano nuomonė paprasta - oro kokybė suprastėjo ir tai
> jaučiasi mieste ir net jo prieigose. Tai vyksta palaipsniui nuo to
> momento, kada post-sovietinėje eroje autotransporto kiekiai išaugo,
> net ir minus sovietinė industrija.

Šiauliuose, siekdami „pagerinti“ oro kokybę (tiksliau norėdami išspręsti
problemą — pas mus problemų nėra, viskas taršos normų ribose), važinėjo
aplink oro kokybės matavimo stotelę ir tame kvartale laistė šaligatvius
vandeniu...
Ar gi ne ironiška...?

Šiaip jau lokalioji oro tarša yra kur kas kompleksiškesnė, nei tik
automobilių išmetamosios dujos. Kietosios dalelės, aerozoliai ir šiaip
yra miestų vizitinė kortelė. Žinoma, tam pasitarnauja industrija, tačiau
taip pat didelė problema — nevalytos gatvės, dideli transporto srautai
(net ir prius'ai kelia dulkes...).