Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-30 22:35:51
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:j654ug$gg4$1@trimpas.omnitel.net...

> O turėtų.

Nesiginčiju, kad pagal išorines moralės, valstybės ir pilietiškumo normas "turėtų". Bet pasitarus su savo sąžine ir sąmone man išties nerūpi. Rūpi tik įgalinti ir save ir artimą savo. O tada geras elgesys pritrauks gerą ir išstums blogą.

> Tavo asmeninis nusiteikimas, suprantama, yra labai svarbus,
> reikšmingas (kaip gi čia nepacituosi Mamuto gal ir
> percituotos/pertransliuotos išminties: jei nori keist pasaulį, keisk
> pirmiau save),

Būtent. Aš dar pridėčiau svarbiausias.

> tačiau kitiems (gal net ir kritinei masei) orientyrą ir
> gaires rodo valdininkų (protingųjų, išrinktųjų, atstovaujančiųjų,
> vadovaujančiųjų) sprendimai.

Visiškai nesutinku. Jiems gaires rodo visų pirma mano elgesys, arba mano kažkokio elgesio toleravimas/netoleravimas. Neturiu nė menkiausios abejonės dėl šito. O štai ar tų "kitų" elgesį veikia valdininkų sprendimai ir kaip - nesiimu spręsti, nes nepažįstu nei tų "kitų", nei tuo labiau "valdininkų". Pardon, matyt išinstaliavus TV, taip pat ėmus pro pirštus žiūrėti į bet kokio žmogaus nuasmenintus rypavimus šiomis temomis.

> Kai jie tokie ciniški, tai bent jau mano
> asmeninis nusiteikimas keisti pasaulį per save labai susvyruoja.

Neesu susidūręs asmeniškai nė su vienu cinišku valdininko sprendimu jau ganėtinai ilgą laiką. Kaip tik - visa eilė tarnautojų įvairiose situacijose buvo normaliai malonūs, paslaugūs ir konstruktyvūs.