Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-10-02 23:31:40
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:j6a7tr$9p5$1@trimpas.omnitel.net...
> Nea, tai jūs manęs nesupratot ;)
> Aš, manau, jau gana gerai suprantu tavo poziciją. Tik vat skaitau jog viena iš pamatinių
> šios pozicijos aksiomų yra klaidinga. Būtent ta "viskas susiję, jei koks vakarų ūkininks
> karvidę pasistatė, reiškias kažkur Afrikoj sunkiaisiais elementais pasnigo".

Vis vien nesupratot. Jūs ir RaR teigiat, kad NESUSIJĘ ir iš esmės - vos ne absoliučiai.

Todėl mano teiginys, kad vis dėl to dažniausiai produkto vertės kūrimo grandinėje atsiranda labai toli siekiančios gijos, "šokinėjimai" per visą pasaulį, susiejančios "išsivysčiusias" ir "neišsivysčiusias" šalis tampriai ne tik ekonominiais, bet ir taršos/poveikio aplinkai saitais,

jūsų abiejų yra traktuojamas kaip DIAMETRALIAI PRIEŠINGAS jūsų nuomonei, o ne esantis *kažkur per vidurį*.

Esant tokiai vertinimo klaidai, iš esmės jūs teigiate finansinę ir ekonominę globalizaciją, bet atsisakote akceptuoti taršos globalumą, poveikio aplinkai, ekosistemoms globalumą ir pan. Tai niekas daugiau kaip elementari loginio mąstymo klaida užsivadinanti "vyšnaičių rankiojimu" - matot, tai kas naudinga ir patogu, ir nematot tai, kas nemalonu.

Taigi, aš pasilieku prie savo nuomonės (ar "pozicijos", kaip jums patogiau), nes ją laikau geriau argumentuota nei jūsų.