Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-10-03 22:39:44
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:j6d21l$h82$1@trimpas.omnitel.net...
> visgi miestiecio gyvenimo trukme lietuvoj gerokai ilgesne nei kaimiecio.
> oras taip, pusyne daugiau deguonies, ozono, nei pramoninam rajone, kur dar
> like vietiniu katiliniu, mazai zeldiniu ir daug elementariu dulkiu,
> automobiliai gali but ir ne prie ko.

MKN, tai yra atribucijos klaida. Kaimiečio ir konkrečiau - vyro gyvenimo trukmė koreliuoja su jo elgesiu - pats žinai, kuriuo ;-)

Nežinau, ką tu stebi statistikoje, bet mano giminėje visi "kaimiečiai" traukia 80-85, o ne vienas ir ne du - po 90-95 eilės ir dargi su blaiviu protu ir bemaž jokių sisteminių ligų, neprikaustyti prie patalo (na gal kelis paskutinius mėnesius), arba tylus užgesimas pernakt ir tai ir vyrams, ne tik moterims - skirtumas gal tik kokie 3-4 metai tarp lyčių, ne daugiau - tas pats, kas nieko. Neretas išėjimas poromis per <metus. Neretai - bemaž jokių medikamentų iki ~70 metų amžiaus. Buvo keli, kurie ligoninėse negulėjo niekada iki 70-75 metų amžiaus ir ten pateko tik dėl kokio lūžio ar pan. Fizinis judėjimas, darbas gryname ore, ne šiltnamio sąlygos, maitinimasis iš natūralių produktų, neperlenkimas su dopingu - MKN, esminiai faktoriai, kuriuos gali įtakoti. Mieste stebiu atvirkštinę tendenciją - 55-65 metai - sisteminis išsidevėjimas, visa geriatrinė ligų puokštė, nušokę protai, medikamentai saujomis. Kas laikosi per pusę ten ir ten - maždaug ir situacija per pusę.