Tema: Re: auto plovimas
Autorius: svyt
Data: 2011-06-18 03:56:25
nu mane uz greiti baudavo jau gal 500 kartu, ir vat siandien kaip tik eilini
kart prasilekiau.(vis mastau isigyt koki kraisleri su 1,3 varikliu, kad
nenieztetu uzmint) mane tik kiek laiko socialines reklamos, jau kai vaziuoju
su vaikais stengiuos neisismagint su rizikingais lenkimais lenkijos keliais.
gal as nemirsiu nuo vezio ar sirdies ligu, bet matyt niekad nebesubresiu. ir
mane viesai nubaudus ir paskelbus spaudoje, man bus iki lemputes, jei ka
kita nubaus, iki lemputes tuo labiau.

--
vyt/ /