Tema: Re: auto plovimas
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-15 09:12:02
2011.06.15 08:53, Dex rašė:
> Va kokią info gavau:
>
> "Laba diena,
>
> vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d.
> nutarimu Nr. 875 (32 p.) (Valstybės žinios: 2007-09-01 Nr.94-3779),
> grąžiname Jūsų paklausimą.
>
> Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pranešimus apie Kelių eismo taisyklių
> pažeidimus galite pateikti tiesiogiai interneto adresu
> https://ep.policija.lt"

Šiaip tai panašu, kad LKPT apsimetinėja protingais, o iš esmės
pažeidinėja tą nutarimą, pagal kurį prašymą atmetė. Jie privalo nurodyti
grąžinimo priežastį, o ne nutarimo punktą.
Iššifruoju:
Nutarimas:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=329431&p_query=&p_tr2=
32. Prašymai, pateikti nesilaikant šių Taisyklių 19.2 punkte nustatyto
reikalavimo, per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo institucijoje
grąžinami asmeniui, nurodoma grąžinimo priežastis. Institucija pasilieka
prašymo kopiją.

19. Asmenų prašymai turi būti:
19.2. parašyti įskaitomai;

Kažkaip esu linkęs abejoti, kad el. laišką galima parašyti neįskaitomai. :)

Gal nepateikei anketinių duomenų ir atgalinio adreso ar dar kas nors?
Rekomendacijos kaip siųsti laiškus yra čia:
http://auto.delfi.lt/violation/baudos-kvitas-2011-06-14-nuotrauku-albumas.d?id=46586479

Jei nori – gali LKPT inicijuoti administracinę procedūrą parašydamas
skundą dėl netinkamai išaiškintų atmetimo priežasčių. Rašyti gali tuo
pačiu adresu ir prašyti pradėti procedūrą atsakymą siuntusio tarnautojo
atžvilgiu. Procedūra aprašyta čia:
http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=390913 Skaityti
nuo 19 straipsnio.