Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Niccolo
Data: 2011-06-07 22:56:19
Gyvenu pakankamai jautrioj vietoj, kur jaunimėlis mėgsta pagerti, pašūkauti, pasidraskyti su motociklais. Niekada niekam nieko neskundžiau, kokius dešimt kartų per paskutinius du metus ėjau pasikalbėti ir prašyti, kad susirinktų baigę butelius, nes man jau nusibodo rinkti, kad netriukšmautų, nes vaikai miega ir pan. Sudrausmintųjų reakcija visais atvejais buvo visiškai normali - pasakė, kad būtinai susirinks butelius (ir susirinko), pasakė, kad tuoj netriukšmaus ir pan. Niekas nė karto neapšaukė savanaudžiu skundiku ar kuo nors, nes ir nesiruošiau skųsti - tiesiog nuėjau paprašyti ir pasakyti, nes žmonės dažnai nepagalvoja, kad jų elgesys yra netinkamas/neteisėtas ar gali trukdyti kitiems... Ai, tik keturračių nepagaunu pasikalbėti - nespėju. Va, tuos tai gal ir skųsiu, jei pasikalbėti nepavyks :D.
Beje, veiksmas vyksta "čia" - ne TEN, kur viskas gerai.