Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Rivo
Data: 2011-06-07 16:12:48
1. Apsidairykit, kokiam groupse rašinėjat :-). Čia paaiškinama ne kaip
gyvenam, bet kaip reikia gyvent :-)
2. Jei senelis, pasiėmęs kibiriuką, aikštelės pakrašty švariu vandeniu
nuplaus dulkes - man negaila. Kaip sakant gražinam gamtai ką iš jos paėmėm.
Kitas reikalas, jei po apsišvarinimo kiemas kaip po karo, neaišku kokios
chemijos prilaistyta ir kaip ant jos nepargriūt.
3. Jei "jaunuolis" taikot man, biški klystat... senokai jau nebetinka :-(

"Tomas"  parašė naujienų news:isl793$pkp$1@trimpas.omnitel.net...

Ir man taip atrodo. Jaunuolis niekuom nesiskiria nuo visokių kitokių
bendraamžių - poreikis puikuotis visokiomis ten plunksnomis, visokiais bmw,
tik šiam - įstatymų nuotrupų žinojimu. Bet lygis toks pat, more po kolienam,
kol ant grėblio neužlipa.