Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-06-10 08:16:30
Tomai, va tau šviežias pavyzdys. Einam su dviem vaikais, atbėga
pitbulis. Be antsnukio, be pavažio. Pitbulio blondinė tuo metu randasi
už  kokių 50 metrų. Nu px, pitbulis gerai nusiteikės, nu sūnus kažkiek
išsigąsta, nu irgi px. Bandau kalbėt su blondine. Tai paaiškina, kad ji
čia visą laiką taip vedžioja tą šunį ir kad vežios kiek norės.
Pabandžius dar kartą paaiškint, kad taip negalima - pradeda šaukt, eikit
nx, aš čia tuoj padarysiu, kad išvis čia nevaikščiosit. Nu ir tipo vat
tu galvoji, kad vat tokio bendravimo kontekste, tiesiog atitinkamų
tarnybų informavimas apie taisyklių pažeidimus būtų "stukalinimas"?

Nes man tai atrodo lengvai atvirkščiai kaip tamstai - kol gyvensim zonos
"panietkėmis" (stukalinimas etc) tai tol vat taip vat ir gyvensim

Dainius