Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Niccolo
Data: 2011-06-07 23:26:27
O aš kažkur aukščiau pasakojau savo protinimo patirtį, kai visi paprotinti normaliai atsako ir supranta, ko iš jų noriu.
Bet kokiu atveju, ne apie tai kalba, o apie tai, kad nusikaltėliu vadinti mašiną kieme plaunantį senuką negaiam ir rodo išankstinį nusistatymą. Jei tokio nebūtų - gal ne problema ir pakalbėti būtų.