Tema: Re: auto plovimas
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-06-12 13:57:02
Šiandien mašiną plauna, niekas nepraneš, ryt tavo dukrą kieme prievartaus,
irgi visiems bus dzin. Viskas prasideda nuo smulkmenų. Net popierėlį nuo
saldainio numetusį vaiką reikia sudrausminti. Kalk geležį, kol karšta. O tu
čia apie stukalinimą jau gerokai nusišneki, matyt esi iš tų, kurie įstatymus
pažeidinėja ar šika laptinėje.