Tema: Re: auto plovimas
Autorius: ramunas
Data: 2011-06-07 09:07:28
tikriausiai tikimybe buti pasiustam ant triju raidziu sioje situacijoje
isauga iki kokiu 80%.... kam man to reiketu ? zhinau begale tokiu "drasiu",
kurie is karto "eina" pas triuksmaujancius kaimynus, pas siukslinancius
praeivius ir t.t. bet kai susiduria is tikro su situacija pacypia namie
tyliai ir nei eina "pasikalbeti" nei skambina i milicija ... kaip cia as is
karto skundikas busiu ....