Tema: Re: OFFTOPIC ...Re: auto plovimas
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-07 17:13:18
suprantu kam taikai..:)  su parduotuvem buvo sneketa nekarta.. ir jos
puikiai zino taisykles.. ir saunu, kad kazkas pridave ir dar geriau, jei
"verslininkai" ismoks pamoka..
beja.. nori tikek, nori ne... cia ne mano darbas:)  pats buvau LT balandi
gryzes porai savaiciu.. pirkau "nelegalu" bilieta  prie PC "Parkas"
esancioje zvj.pr Valas.. mokejau 18lt.. ar pinigai pasieke VMI- netikrinau..
bet bilieta ir kvita turiu..