Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Rivo
Data: 2011-06-07 12:54:24

"Tomas"  parašė naujienų news:iskrsp$7h9$1@trimpas.omnitel.net...

>Beje teisingai elgėsi, nieks čia tų krikščionių nekvietė nešt gerosios
>naujienos.

Jei ką, tai aukoms puikiai tiko ir vietiniai...

>O prieškario Lietuvoje nemanau, kad būdavo priimta šikt laiptinėj.

Nepriimta ir dabar, net baudžiama už tai... Tik skundikų mažoka, nespėja
pagaut :-(

>Tik viskas pasikeitė, kai nelaimingieji pasitiko didijį tautų tėvą, kuris
>atnešė tautų maišymasį ir burliokų užvežė. Ir ačiū už tai galim pasakyti
>butent dalbakams ir skundikams.

Nežinau, ar pastebėjai, bet jau 20 metų, kai didysis brolis išėjo... Kaip ir
nauja karta turėjo užaugti. Ale vis dar gajus "nu kaip aš dabar atsakingiems
pranešiu, dar skundiku palaikys". Labiausiai drausmina ne baudos dydis, o
jos neišvengiamumas.