Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-07 15:45:09
gera sistema.. kaip suprantu ir dabar principas lieka tas pats.. anksciau
mokejai brigadai uz stoga.. dabar draudimui.. visais laikais moketi reikejo
ir reikia..  tik kazkodel man dabar moketi labiau patinka..:)
o kalbant i tema.. tai nematau didelio kriminalo, kad senelis du kart i
metus nusiplauna masina bendrame kieme.. pas jaunuoli "pilieti" nera
elementaraus supratingumo, pakantumo tik noras taisyklemis mojuotis..