Tema: Re: auto plovimas
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-06-12 13:49:28
Ne kaimyno reikalas kištis į kito kaimyno reikalus. Yra tarnybos, kurios už
tą pinigus gauna, jos ir turi dirbti. Pas mus po langais buvo naktį
veikianti kavinė. Triukšmas, riksmai, muštynės naktimis. Tai pagal tamstos
filosofiją aš turėjau keltis iš lovos 4 valandą nakties ir eiti juos
raminti? O kam tada policija? Už ką jiems pinigai mokami? Paskambinau vieną
kartą, paskambinau antrą kartą, kaimynė surinko namo gyventojų paįrašus, kad
naktimis triukšmas ir kavinė buvo uždaryta. Aš neįgaliotas buvau dirbti
policijos darbo ir raminti girtuoklius. Taip ir šiuo atveju - pamatei
pažeidimą ir pranešei atitinkamoms tarnyboms. Lai jos atidirba už gaunamus
pinigus.