Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Rivo
Data: 2011-06-07 13:46:36

"Tomas"  parašė naujienų news:iskuqp$c0k$1@trimpas.omnitel.net...

>Laikykis, kas man darbo. Ir nepamiršk laikytis, kai senis (galimai baukutės
>uošvis) marčios rankomis prakiš įstatymą, skelbiantį, jog seniai, turintys
>minimalias pajamas, ryšium su sunkia materialine padėtimi neišgali nuvaryt
>į švaros brolius ir turi teisę nusiplaut mašiną savo kieme porinėmis
>savaitės dienomis.

kai bus toks, tada ir žiūrėsim... Bet šansų mažai...

> O man gerai ir su savo paniatkėmis gyvent.

Man negaila, bet nepyk, kad kiti, gyvenantys pagal įstatymus ir bbd ant tavo
poniatkiu, informuos apie tavo veiksmų neatitikimą priimtiems įstatymams
atsakingas institucijas...

> O beje, kur jam plautis tą mašiną, jei babkių plovyklai neturi..?

Neturi - reiškia syki kitą pas mergas nenuvažiuos ir turės... Tai jei
benzinui pinigų neturi - galima atvažiuot ir degalinėje užsipilt nemokamai?
Ar be draudimo važinėt? Mašinos išlaikymo kaštai - ne vien kuras ir tepalai.