Tema: Re: auto plovimas
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-07 23:20:58
2011.06.07 23:01, Niccolo rašė:
> Senuką, plaunantį kieme mašiną, pavadinti nusikaltėliu... KEDai, at
> nereikėtų apie tokį atvejį pranešti prižiūrinčioms institucijoms?
> Mano nuomone tai - gryniausias šmeižtas ir senuko orumo žeminimas.

Ne senuką, o Renooko paniatlyvus kaimynus, kurie žinodami, kad kaimynams
tai nepatinka, piktybiškai pažeidinėja įstatymus. O Renookas siūlo su
jais dar kartą pasikalbėti ir būti geranoriškais. Kažin kodėl jis to
paties (geranoriškumo) nesiūlo laikytis ir tiems piktybiškiems pažeidėjams?
Čia kalbu ne apie konkretų jo atsakymą, o apie kitų žmonių (tame tarpe
ir mano) paminėtą patirtį bandant geranoriškai paprotinti pažeidėjus,
kai nueini sugadinta nuotaika ir iškoliotas. Geriausiu atveju tenka
išgirsti maždaug tokį tekstą: „tu žiūrėk savo reikalų ir neaiškink kaip
man elgtis. Teisuolis, mat, atsirado.“