Tema: Re: auto plovimas
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-06-12 14:11:09
Tomai, tu dar gyvenimo nematęs, rašai čia pasauliui visokias nesąmones.
Piliečio pareiga INFORMUOTI atitinkamas tarnybas, o ne VEIKTI už atitinkamas
tarnybas. Veikti tu turi teisę tik tada, kai tai yra būtinoji gintis, visais
kitais atvejais tu privalai informuoti. Jei tau mašiną pavogs, negi pats
ieškosi vagies, o radęs jį teisi, nuteisi ir nuosprendį įvykdysi? Panašu,
kad tokiu atveju pats atsidursi kaltinamųjų suole.