Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Tomas
Data: 2011-06-07 13:34:03
Laikykis, kas man darbo. Ir nepamiršk laikytis, kai senis (galimai baukutės uošvis) marčios rankomis prakiš įstatymą, skelbiantį, jog seniai, turintys minimalias pajamas, ryšium su sunkia materialine padėtimi neišgali nuvaryt į švaros brolius ir turi teisę nusiplaut mašiną savo kieme porinėmis savaitės dienomis. O man gerai ir su savo paniatkėmis gyvent. O beje, kur jam plautis tą mašiną, jei babkių plovyklai neturi..?