Tema: Re: auto plovimas
Autorius: svyt
Data: 2011-06-18 03:49:35
drausdavo plaut bet kur tais laikais kai is masinu upeliais tepalai
varvedavo, jei ant mano masinos ner ne laselio tepalu, kam gali pakenkt jos
plovimas? p.s. as savo masinos is vis niekad neplaunu, tai kenkia dazams, ir
siaip, kam?
o pilietiskumas yra paciam organizuot kaimynus ir su jais kovot pries
nusiklstamuma, tokie kur del kiekvieno nebaudziamo pazeidimo kvietineja
policija, yra ju pasaipos objektai.

--
vyt/ /