Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Struktur
Data: 2011-06-15 13:29:02
O pats skiri vaika nuo senuko?
Taip, labai geras pavyzdys apie balandzius. Tik vienas niunasas, kad
vaikas tai dar supranta kaip zaidima ir su savo nesusiformavusia
pasauleziura nieko blogo tame nemato, kai tuo tarpu senukas, galimai
gaves ispejimus vaikysteje ir del balandziu, ir del kaimyno obuoliu, ir
del pripustu varliu toliau ir sulaukes garbaus amziaus sekmingai
naudojasi vaikiska pasauleziura. :) Jam paprasciausiai px...