Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Renookas
Data: 2011-06-07 13:55:49
tada gal jei tiek bapkiu nera ir negali uz 4 lt apsimazgoti plovykloje, tai
gal tegu masina parduoda?

Siaip kad begt skust tai is tikruju as sakyciau zema net nepakalbejus su
senuku kuris simta metu taip dare ir niekas jam nepaaiskino kad
nebegalima... nu nueik, pasnekek ir gal net kviesti nieko nereikes... o cia
sedejimas ir pro fortke ziurejimas ka iskusti tai ligoniu kvepia...

Siaip jei piktybiskai taip elgiasi - skambini, perspeji institucijas. jei
zmogus susipras, gal nereikes niekam niekur lakstyti ir aiskintis.

bent jau su kaimynais draugiskiau galetumete gyventi...