Tema: Re: auto plovimas
Autorius: Struktur
Data: 2011-06-10 12:59:49
Gerb. "svento isitikinimo Tomai", dar karta paskaitykite Dainiusho
posta, jeigu turite laiko, surasite ir mano aprasyta situacija. Tiek
vienu, tiek kitu atveju buvo _graziai ir mandagiai" aiskinta....

p.s. ka Jus ten "tujinate" del mokamu mokesciu?
p.s.s. del to, kas cia avinas tai nesipleskim.
p.s.s.s. sypsokis, ryt bus vesiau :)