Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: buran
Data: 2009-02-06 13:32:06
Čia jau kažkur rašiau:
Na, sakykim, tu nusipirkai vartojimui vietoje. O po to apsigalvojai.
Įstatymas to nedraudžia ?
Ar turi teisę baro apsauginis (ir ar privalo baras turėti apsauginį )
atlikti kratą išeinantiems klientams?
Ir kokios pasėkmės bus man , jeigu aš nešuosi alkoholį po 22:00?
Ir kaip nustatyti, ar būtent tą butelį aš nusipirkau po 22:00?
Ir t.t. ir pan.

Vienžo, ir aš skaitau, kad įstatymas akivaizdžiai neveikiantis.
Asmeniškai aš jam abejingas, per metus gal pora kartų būna, kad
alkoholį pirkčiau po 22:00, bet vat del Tėvynės gaila - nesiseka jai su
įstatymų leidėjasi :(

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net